Szabo Aliz

Nu eşti un psiholog bun dacă tu însuţi nu eşti un subiect de studiat, dacă materialul tău psihic nu oferă zilnic o complexitate şi un inedit care să excite curiozitatea ta continuă.

în Pe culmile disperării (1934)

FISA DE FEEDBACK PENTRU ELEVI ---- FEEDBACK LAP A TANULOK SZAMARA

FISA DE FEEDBACK PENTRU ELEVI ---- FEEDBACK LAP A TANULOK SZAMARA







Kérdőív             Agreszio prevencio (eroszak mentes komunikacio)


(Ezt a kerdoivet egy tobb alkalmas agreszio prevencios program utan adtam a resztvevo tanuloknak)

Kérlek, hogy a foglalkozások összegzéséhez töltsd ki az alábbi kérdőívet.

Írj „I” betűt az állítás mellé, ha igaznak tartod, „N” betűt, ha nem tartod igaznak! 

1. Megtanulhattam, hogy a problémákat erőszak nélkül is eredményesen meg lehet oldani.
2. Különféle problémamegoldó módszereket tanultam.
3. Örülök annak, hogy ezeken az órákon együtt lehettem a társaimmal.
4. Jobban megismertem társaimat és önmagamat.
5. Legtöbbször jól éreztem magam.
6. Legtöbbször jókat játszottunk.
7. Jó, hogy az osztályfőnöki órákon tartottuk a foglalkozásokat, nem délután.
8. Legtöbbször érdekelt a téma.
9. Elkeserített, amikor társaim zavarták az órát.
10. Hasznosnak tartottam ezeket az órákat.
11. Az itt tanult problémamegoldó módszert megpróbálom alkalmazni a jövőben.
12. Értékelem, hogy ebben az iskolában ilyen foglalkozásokon is részt vehettem.
Egyéb:..............................................................................................................


Az alabbiakban olyan feedback lapokat  mutatok be amit orak vegen szoktam kiosztani a tanulok kozott,ahol a feladat kivalasztani azt az erzest amit akkor ereznek a tanulok kozvetlenul a tevekenyseg utan, az erzest bekarikazzak vagy alahuzzak vagy zsetonokkal megjelolik.

















Fise de feedback pentru învățământul online 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése